reklama

Je to súhra čiernobiela

Bolesť hlavy neutícha. Bude to nadlho, pretože nepomohla ani ružová záchrana. Je to akoby som v nej mala rytmičák a nadupaného bubenníka. Akýsi hard rock a pár šialených rytmov. O ničom.... Na stole mi leží rozčítaná Hegerová a v "mesendžeri" blikajú desiatky správ od môjho gitaristu. No a ja sa len tak pozerám a prihlúplo žmúrim oči. Medzi množstvom papierov nimi hľadám notový zápis zo včerajšieho večera. Hŕstku zmätených slov a pulzujúcej melódie. Zaspávam.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Sadnem si za klavír. Zahrejem mäkký kožený stolček. Pod lamou býva najväčšia tma a z malého škaredého káčatka jedného dňa vyrastie vznešená labuť. Moja počmáraná strana ukrýva množstvo zašifrovaných pocitov. Aj oni sú krásne. Hra sa začne spustením opony. V intímnom svetle práchnivých dosák.Červený zamat hladí pokožku a príjemné teplo sály preniká každučkým pórom.Pohľad na pusté hľadisko je zvláštne upokojujúci. Svetlá nesvietia.Nepokojné Cé sa rozlieha priestorom, za ním ďalšie a ďalšie a....Je to súhra čiernobiela. Áno aj Nie. Pomätený pohyb dvoch milujúcich rúk.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Skladba ako život sám. Ticho sa strieda s naliehavým plačom a výstupy s pádmi.Dur nahrádza Mol a krása sa v okamihu zmení na šialené zlo. Znie to geniálne.Čas je v ústraní a nadišiel deň, kedy nehrá hlavnú rolu. To jeho slzy dnes budú kropiť slonovinu piana, nie tie moje. Stala som sa víťazom vlastnej ilúzie. Minúty sa menia na hodiny. Horúčava oblieva moje telo ale neprestávam. Zahľadela som sa dovnútra.

Utícham. Posledným tónom žiadostivo zakončím etapu svojej eufórie.Niet však svetiel, čo by zhasli. Niet búrlivého potlesku bláznivého davu. Dávno je tma a nik tu nezostal.Je to prekvapivo nezarmucujúce. Spokojne odchádzam. Budím sa.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nebyť reality bol by to krásny sen.

Mariana Tokarčíková

Mariana Tokarčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu